sobota, 5 listopada 2011

Jak zrobić nagłówek i umieścić go na bloga?

Heyy to ja Eliresh xD
Więc twoim zadaniem jest looknąć na tytuł :D
Widzisz?

"Jak zrobić nagłówek i umieścić go na bloga?"

/\
|
|
|
Ja na to pytanko wam postaram się odpowiedzieć.
Są dwie wersje dla niezaawansowanych i zaawansowanych ;)

Wersja dla niezaawansowanych:
Na początek otwieramy sobie msp. No wchodzimy w nowy artbook ;D No i tam wybieramy se tło [ polecam najpierw kupić jakieś do filmu które jest ładne a potem dobrać kolory szablonu do nagłówka ]
i inne dodatki np. swoją moviestar i napisy. To połowa całej filozofii teraz trzeba tylko znaleźć klawisz odpowiedni [ na laptopie Prt Sc ,a na kompie Print Screen ]. Klikamy go gdy artbook gotowy. Wchodzimy wPaint. Wycinamy odpowiedni fragment zapisujemy i gotowe.
Przykłady na tych blogach:
klik
klik


Wersja dla zaawansowanych:
Jeśli ktoś jest zaawansowany co to tu dużo tłumaczyć. Wchodzimy sobie w program odpowiedni np. PhotoScape czy PhotoShop :) Dobieramy odpowiednie dodatki i tyle ;D Zapisujemy.
Przykłady na tych blogach:
klik
klik
klik

Jak umieścić nagłówek na blogu?
Na blogspot wygląda to następująco.
Projekt->Elementy Strony->[nazwa] (nagłówek)
I dalej idziemy tak. Wybieramy sobie zapisany nagłówek jak się wgra wybieramy opcję
Zamiast tytułu i opisu. I na koniec ZAPISZ. Wyświetlamy bloga i cieszymy się udanym nagłówkiem.

Mam wielką nadzieję że pomogłam bo długo ten post pisałam.
Jutro napiszę z powrotem a na razie się żegnam ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz